Koncepta informācija
Prioritārais termins
Zīmolzinība (tirgvedība)
Plašāks koncepts
Alternatīvie nosaukumi
- Preču zīmes izmantošana
- Zīmola izmantošana
- Zīmoli--Tirgvedība
- Zīmološana
- Zīmolvedība
Piezīme
- Source: Angļu-latviešu starptautiskās uzņēmējdarbības terminu vārdnīca, 2006:
- Šeit apkopoti darbi par unikāla tēla, priekšstata vai atpazīstamības veidošanu kādam produktam, uzņēmējsabiedrībai, organizācijai, personai vai vietai, lai tos būtiski atšķirtu, kā arī radītu uzticību to kvalitātei un izpildījumam salīdzinājumā ar citiem līdzīgiem.
Identifikators
- LNC10-000113187
Citās valodās
-
Branding (Marketing)
English
-
brändäys
Finnish
URI
http://dati.lnb.lv/onto/subject/LNC10-000113187
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}