Koncepta informācija
Šajā valodā šim konceptam nav termins
Prioritārais termins
Zīmolzinība (tirgvedība) (lv)
Plašāks koncepts
- Tirgvedība (lv)
Piezīme
- Source: Angļu-latviešu starptautiskās uzņēmējdarbības terminu vārdnīca, 2006:
- Šeit apkopoti darbi par unikāla tēla, priekšstata vai atpazīstamības veidošanu kādam produktam, uzņēmējsabiedrībai, organizācijai, personai vai vietai, lai tos būtiski atšķirtu, kā arī radītu uzticību to kvalitātei un izpildījumam salīdzinājumā ar citiem līdzīgiem.
Identifikators
- LNC10-000113187
Citās valodās
-
Branding (Marketing)
English
-
brändäys
Finnish
-
Latvian
-
Preču zīmes izmantošana
-
Zīmola izmantošana
-
Zīmoli--Tirgvedība
-
Zīmološana
-
Zīmolvedība
URI
http://dati.lnb.lv/onto/subject/LNC10-000113187
{{label}}
{{#each values }} {{! loop through ConceptPropertyValue objects }}
{{#if prefLabel }}
{{/if}}
{{/each}}
{{#if notation }}{{ notation }} {{/if}}{{ prefLabel }}
{{#ifDifferentLabelLang lang }} ({{ lang }}){{/ifDifferentLabelLang}}
{{#if vocabName }}
{{ vocabName }}
{{/if}}